Gyakran feltett kérdésekre válaszok és rendelés leadásához segítség

Termékeinkről

Milyen ékszereket árulnak ezen az oldalon?

Fémallergiások használhatják ezeket az ékszereket?

Miért válasszak nemesacél ékszert?

Mekkora nyakláncra van szükségem?

Mekkora karláncra vagy karkötőre van szükségem?

Hogyan kereshetek termékeket az oldalon?

Raktáron van az általam keresett termék?

Megtekinthetem valahol a termékeket személyesen?

Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban kitől érdeklődhetek?

Számlát kapok-e a termék(ek)ről?

Regisztrációról, hírlevélről

Kötelező regisztrálni ha vásárolni akarok?

Regisztráció előnyei

Regisztráció menete (röviden)

Regisztráció menete (részletesen)

Hírlevél előnyei

Ki íratkozhat fel hírlevélre?

Hírlevélre hogyan íratkozhatok fel?

Hírlevélről hogyan íratkozhatok le?

Rendelésről, vásárlásról

Adhatok le rendelést telefonon vagy emailben?

Vásárolhatok személyesen is?

Hogyan rendelhetek?

Rendelés menete (röviden)

Rendelés menete (részletesen)

Ki minősül fogyasztónak?

Fizetésről

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Nem tudok pénzt utalni, a termék átvételekor akarok fizetni mit kell tennem?

Miért kell a pénzt előre utalnom?

Előreutalásnál hová kell utalnom?

Utávétes fizetésnél miért számolnak fel plussz költséget?

Átvételkor hogyan fizethetek?

Bankkártyás fizetés előnyei

Bankkártyás fizetés hol lehetséges?

Bármilyen bankkártyával tudok fizetni?

Milyen bankkártya alkalmas internetes fizetésre?

Bankkártyás fizetés menete

Miért nem sikerült a bankkártyás fizetés a webáruházban?

Ha nem sikerült a bankkártyás fizetés a webáruházban akkor mit tehetek?

 

Szállításról

Melyik a leggyorsabb szállítás?

Mikor adják postára a megrendelt terméke(ke)t?

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Ingyenes szállítás lehetséges?

Milyen szállítási módok lehetségesek?

Mennyibe kerül a szállítás?

Ha több terméket rendelek akkor a szállítási ár is több?

Mi van ha rendelésemet nem tudom átvenni mert sűrgősen dolgom akadt és el kell mennem otthonról?

Nyomon tudom követni a csomagom útját?

Mikor vehetem át csomagomat PostaPonton?

Meghatározott időre vagy időintervallumba (délelőtt, délután) való szállítás lehetséges?

Termékeinkről

Milyen ékszereket árulnak ezezn az oldalon?

Főként nemesacél ékszereket forgalmazunk kiválló minőségben, de választékunkba megtalálható más anyagból készült ékszerek is.Minden ékszer fényképe alatt található egy részletes leírás melyből minden fontos tulajdonság megtudható.

Fémallergiások használhatják ezeket az ékszereket?

Igen, használhatják fémallergiások is.A nemesacél maximálisan allergiamentes fém nem okoz bőrgyulladást és allergiát sem.Az aranyozott, bevont (pl. fekete színű), más anyagból készült ékszerek kiválló minőségűek, de a hordozó anyagok okozhatnak allergiát.

Miért válasszak nemesacél ékszert?

- olcsóbb mint bármelyik nemesfém

- megtévesztésig hasonlít az igazi nemesfém ékszerekhez (arany, fehérarany, ezüst)

- allergiamentes, nem okoz allergiát

- magas a kopásállósága (nem vagy csak nagyon kis mértékben kopik hosszú éveken át / használattól függően)

- nem feketedik be és nem szineződik el

- nagyon népszerű és divatos ékszer

Mekkora nyakláncra van szükségem?

Tükör előtt könnyedén tesztelheti bármilyen zsinórral (cipőfűző, stb.), hogy milyen hossz a testreszabott.A nyaklánc szélessége vesz el a hosszból ezért vastag nyakláncokból érdemes az egy mérettel hosszabbat rendelni.Minden nyaklánc termékoldalán a leírás és a termékfotók alatt megtalálható egy nyaklánc mérettáblázat mely általános iránymutató és segíthet döntésében.

Mekkora karláncra vagy karkötőre van szükségem?

A karláncot és a karkötőt nem szoktuk passzentosan hordani mint pl. az órát hanem kicsit lezserebben.A csukló kerületéhez hozzá kell adni 2-3cm-t (esetleg 4cm-t, attól függ, hogy ki mennyire lezseren szereti használni) és kb. ekkora karlánc vagy karkötő kell.

Ha meglepetésnek lesz akkor valahogy valamilyen praktikával meg kell tudni a pontos méretet.Pl. megnézni az illető óráját, hogy hol csatolja be.Le kell mérni a hosszt és megvan a csukló kerülete melyhez hozzá kell adni 2-3cm-t és ekkora ékszer kell.

Hogyan kereshetek termékeket az oldalon?

- Az oldal jobb tetején a menüpontok felett található kereső mezőbe írja be a keresendő termék nevét.A felajánlott lehetőségek közül is választhat, de a nagyítóra klikkleve megkapja az összes találati eredményt.

- Az oldal bal tetején a logó alatt levő menüsor "Részletes keresés" menüpontjára klikkelve is indíthat keresést. Itt teljesen leszűkítheti a keresést konkrétan arra amit szeretne.

- Az oldal bal tetején a logó alatt levő menüsor "Termékek" menüpontjában vagy az oldal jobb oldalán a kosár alatt levő "Kategóriák" boxban is kereshet termékeket.

Raktáron van az általam keresett termék?

A termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék.

A kosárba rakható és a termék képe felett levő pipa azt jelenti, hogy van raktáron.

Ha a termék képe felett egy piros x van és nem rakható kosárba az a termék nincs raktáron.

Ebben az esetben kérjük keressen minket lehetőleg emailben mert lehet, hogy csak adminisztrációs hiba miatt látszik az, hogy a termék nem elérhető.

Megtekinthetem valahol a termékeket személyesen?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni.Ez azért van mert próbáljuk a legolcsóbban adni a termékeinket és ez csak így lehetséges.Egy webáruháznak sokkal kisebb a költségigénye mint egy hagyományos üzletnek.Nem kellenek raktárak, nem kell új személyzet. Nincs eladó, nincs pénztáros, nem kell bolthelység így annak rezsije sincs. Előnyös havidíjért cserébe gépek, rendszerek működnek, melyek nem fáradnak el és nem kérnek szabadságot.Cserébe viszont olcsóbban jut az Ön által kiválasztott ékszerekhez.

A munkán nem spórolva megpróbálunk minél több információt felrakni az áruházba a termékekről (sok kép, részletes leírás, stb.), hogy a termék kézhezvételekor ne érje a vásárlóinkat csalódás.

A fényképek az eredeti termékekről készültek.

Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra.

Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban kitől érdeklődhetek?

Ha nem talál választ a termék oldalon akkor kérjük, hogy írjon emailt ahol megpróbálunk minél pontosabb felvilágosítást adni.

Számlát kapok-e a termék(ek)ről?

Természetesen a mindenkori törvényi előírásoknak megfelelő e számlát állítunk ki a megrendelésében található összes tételről (termék ár, szállítási ár stb.) melyet a rendeléskor vagy regisztrácinál megadott email fiókban találhat meg.

Regisztrációról, hírlevélről

Kötelező regisztrálni ha vásárolni akarok?

Nem!Webáruházunkban nincs regisztrációhoz kötve a vásárlás regisztráció nélkül is vásárolhat.

Regisztráció előnyei

- Első vásárlásánál ha regisztrál webáruházunkba akkor ugyan annyi adatot kell kitöltenie minha regisztráció nélkül vásárolna.Viszont ha a későbbiekben netán még vásárol akkor nem kell a sok adatot újra gépelgetni, hanem belépve a regisztrált profiljára gyorsabban tud vásárolni.

- Nyomon követheti rendeléseit.Az összes rendeléséről szinte minden információt megtalál a regisztrált profiljában.

- Sikertelen bankkártyás fizetésnél többször is újra próbálkozhat.

- Hírlevelet igényelhet.

- A webáruhában levő bármely terméket elmentheti a kedvencek közé és ezt a listát bármikor megtekintheti megspórolva egy csomó ismételt keresgélést.

 Regisztráció menete (röviden)

- Regisztráció gombra való klikkelés.

- Adatok megadása.

- Lap alján levő regisztráció gombra való klikkelés.

 Regisztráció menete (részletesen)

Regisztrálni kétféleképp lehet webáruházunkba.Alap esetben a webáruház bármely oldalán (jobb felső sarokban „Regisztráció” gombra klikkelve) vagy vásárlás közben.

Regisztráció vásárlás nélkül:

A webáruház jobb felső sarkában levő „Regisztráció” gombra való klikkelés után előjön a regisztrációs oldal.Itt az esetleges vásárlásnál a számlázáshoz és a szállításhoz elengedhetetlenül  szükséges adatokat kell megadni.Kérjük figyeljen az adatok pontos megdására!Nem létező vagy hibás/hiányos adatok megadásánál nem tudunk postázni és a kommunikáció sem lehetséges.

Az adatok megadása egyértelmű.Az üres rublikák előtt felirat jelzi, hogy mit is kell beírni az üres mezőbe.

- Email cím: saját létező email címe melyet használ és be tud rá lépni (ha nem létező email címet ad meg akkor a rendszer jelzi és ilyen esetben nem postázunk!)

- Jelszó: egy tetszőleges jelszó mellyel oldalunkon a regisztrált profiljára be tud majd lépni.

Az alatta levő üres rublikába újra be kell írni a választott jelszót megerősítésként.

- Telefonszám: ha van vonalas telefonszáma azt ide kell beírni (ha nem létező telefonszámot ad meg akkor a rendszer jelzi és ilyen esetben nem postázunk!)

- Mobil szám: ha van mobil telefonszáma azt ide kell beírni (ha nem létező telefonszámot ad meg akkor a rendszer jelzi és ilyen esetben nem postázunk!).

- Név: regisztráló neve (vezetéknév és keresztnév egy mezőbe).

- Irányítószám: lakhelye irányítószáma.

- Település: város, falu, község stb. neve.

- Utca, házszám: egy sorban kell megadni a közterület nevét, típusát és a házszámot és/vagy ha van akkor emeletet és ajtót (pl.: Vakond sétány 5. első emelet 5.ajtó)

- Ha a számlázási adatok megeggyeznek a szállítási adatokkal akkor a kis négyzetben levő pipát nem kell bántani.Amennyiben más a számlázási cím úgy a kis négyzetre klikkelve legördül egy újabb rész melyet a fentiek figyelembevételével a számlázási adatokkal  kell kitölteni.

- Amennyiben elsőként akar értesülni az akciókról, új termékekről, újdonságokról és külön kedvezményeket szeretne kapni úgy pipálja be (klikkeljen az üres négyzetre) a „Feliratkozom a webáruház hírlevelére” felirat előtti négyzetet.Ha itt nem iratkozik fel hírlevélre akkor azt a későbbiekben bármikor megteheti (Hírlevélre hogyan íratkozhatok fel?).

- A „Regisztráció” gombra klikkelve véglegesíti a regisztrációját.

Ha a későbbiekben változik valami adat (szállítási cím, telefonszám, számlázási adat stb.) akkor azt a profiljára belépve bármikor módosíthatja („Adatmódosítás” gomb)..

Regisztráció vásárlás során:

Ha kiválasztotta webáruházunkba a megvásárolni kívánt terméke(ke)t akkor a kosár oldalon a „Megrendelés” gombra klikkelve felugrik két ablak.A jobb oldali ablakban a „Regisztráció” gombra klikkelve előjön a regisztrációs oldal.

Továbbiakban a regisztrációt a „Regisztráció vásárlás nélkül” leírásban szereplő útmutatások alapján kell megvalósítani.

Hírlevél előnyei

- Elsőként értesülhet az akciókról, új termékekről, újdonságokról.

- Külön akció szokott lenni regisztrált hírlevélre feliratkozók részére.

 Ki íratkozhat fel hírlevélre?

- Alap esetben kizárólag az aki regisztrál webáruházunkba.

- Alkalmankénti akciós időszakokba bárki (korlátozott számba és korlátozott ideig).

 Hírlevélre hogyan íratkozhatok fel?

- Regisztrációnál az adatok megadása oldal alján be kell pipálni a „Feliratkozom a webáruház hírlevelére”feliratú négyzetet.

- Ha már regisztrált webáruházunkba, de még nem íratkozott fel hírlevélre akkor a rendszerbe belépve „Profil” menüpont (jobb felső sarok) / „Adatmódosítás” oldal alján be kell pipálni a „Feliratkozom a webáruház hírlevelére”feliratú négyzetet.

- Alkalmankénti akcióknál felugró ablakba be kell írni a nevet és az email címet majd el kell fogadni az adatkezelési tájékoztatót (kis négyzetet bepipálni).

 Hírlevélről hogyan íratkozhatok le?

- Minden hírlevél végén van egy link melyre klikkelve a feliratkozás automatikusan törlődik.

- Emailben is lemondhatja.

Rendelésről, vásárlásról

Adhatok le rendelést telefonon vagy emailben?

Emailes és telefonos megrendeléseket nem fogadunk el.Kizárólag a webáruházban vagy a facebookos webshopban leadott rendeléseket fogadjuk el.

Vásárolhatok személyesen is?

Nem.Mivel nem klasszikus boltként üzemelünk és nincs üzlethelységünk ezért kizárólag online a webáruházban lehet vásárolni amit postázzuk.

Hogyan rendelhetek?

Regisztrációval vagy regisztráció nélkül is van lehetőség vásárolni.

- Webáruházunkba (nemesacel-ekszerek.hu) vagy a

- facebookos webshopban (https://www.facebook.com/nemesacelekszerek/app/125469167516722/)

Telefonon és emailben leadott megrendeléseket nem fogadunk el!

 

Rendelés menete (röviden)

- termék(ek) kiválasztása

- termék(ek) kosárba rakása

- szállítási és számlázási adatok megadása (regisztrált felhasználóknak csak egyszer regisztrációnál kell megadni az adatokat)

- fizetési és szállítási mód kiválasztása

- adatok ellenőrzése

- megrendelés elküldése

Rendelés menete (részletesen)

A rendelés menete nagyon egyszerű és egyértelmű webáruházunkba.Ha megvan a kiszemelt ékszer (termékek kereséséről fentebb olvashat) akkor ki kell választani a kívánt mennyiséget (db felirat mellett kis kockába, képen 1-el jelölve )."Kosárba tesz" gombra klikkelve (képen 2-vel jelölve) a termék a kosárba kerül majd felugrik egy ablak.

"Tovább válogatok" és "Tovább a kosárhoz" felirattal.Ha további termék(ek)et szeretne akkor "Tovább válogatok" gombra kell klikkelni.Ha nem szeretne mást akkor a "Tovább a kosárhoz" gombra klikkeljen.

 

"Tovább a kosárhoz" gombra klikkleve előjön a kosár oldal.Itt a kosár oldalon megjelenik,hogy milyen termék(ek)et választott és látszik az összes szállítási mód díja.A rendszer alapban a legolcsóbb szállítási móddal számol ezért minden esetben a legolcsóbb van legfelül.Postapontra történő szállításnál a szállítási díj 890ft, házhoz szállított csomagnál 990ft, de ha a termékösszeg eléri a 15000ft-ot akkor a szállítás ingynes.Utánvétes fizetésnél plussz 200ft fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget számítunk fel.
Ezután rá kell klikkelni a "Megrendelés" gombra (képen 3-al jelölve).

 

Itt két felugró ablak jön elő.Ha már regisztrált nálunk akkor a bal oldali ablakba be kell írni az email címét és a jelszavát.Ha még nem regisztrált akkor a jobb oldali ablakban megteheti a "Regisztráció" gombra klikkelve.Regisztráció nélkül is vásárolhat.

Regisztráció nélküli vásárlásnál meg kell adni a szállítási és a számlázási címet.Ha a kettő ugyanaz akkor az utolsó sorban levő kis négyzetbe pipát kell tenni (képen 4-el jelölve) utána a "Tovább" gombra klikkelve ki kell választani a fizetési és a szállítási módot.

A három fizetési mód (képen 5-el jelölve):

                                       - Előreutalás vagy bankban számlára való befizetés

                                       - Bankkártyás fizetés (a webáruházban arra alkalmas bankkártyával)

                                       - Utánvétel (készpénzzel való fizetés az áru átvételekor)

Kétféle szállítási mód (képen 6-al jelölve):

                                     - Postapontra (közeli Postákra, MOL kutakra és COOP áruházakba)

                                     - Házhoz futárral

Alapesetben a webáruház a legolcsóbb fizetési és szállítási módot ajánlja fel.Ha nem változtat rajta akkor az alapbeállítás marad és előre kell utalni valamint nem viszik házhoz hanem a kiválasztott PostaPont-ra szállítják és be kell menni érte, ott tudja átvenni.

Amennyiben PostaPontra kéri csomagját úgy a legördülő ablakra klikkelve mindenféleképp ki kell választania az Önhöz közel álló helyet ahol át szeretné venni (képen 7-el jelölve).

A legalsó sorban adható meg a kedvezményre jogosító kuponkód (ha Önnek van ilyen).

Ezek után klikklejen a "Tovább" gomba (képen 8-al jelölve).

A következő oldalon az adatokat kell leellenőrizni.Ezen az oldalon levő üres fehér rublikába írhat a rendeléssel kapcsolatos megjegyzést (pl.: munkahely, a portán átveszik, vagy a csengő nem működik, stb.).Ha valami hibát észlel akkor a "Vissza" gombra klikkelve visszaléphet az előző oldalakra és a híbát/hibákat kijavíthatja.Az adatok ellenőrzése oldalon a kis kockába be kell jelölni a pipát (képen 9-el jelölve), ha elfogadja a szerződési feltételeket és az adatvédelmi tájékoztatót (szövegre ráklikkelve el kell olvasni mindkettőt), majd a "Megrendelés elküldése" gombra klikkelve véglegesítheti a megrendelését.

A vásárlásáról emailben értesítjük.Kérjük, hogy ellenőrizze és ha valami nem stimmel akkor a lehető leghamarabb jelezze felénk!

 Figyelem!A "Megrendelés elküldése" gombra klikkelve fizetési kötelezettsége keletkezik!

Ki minősül fogyasztónak?

A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! 

 

Fizetésről

Milyen fizetési módok lehetségesek?

- Utánvétel.Házhoz szállításnál a postásnak/futárnak, PostaPontra történő szállításnál az eladónak kell fizetni a teljes összeget.
Utánvétes rendelés maximum 50000ft értékben lehetséges.Nagyobb összegű vásárlási szándékát kérjük, hogy emailben jelezze!
Utánvételes szállítási módnál 200ft fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget számítunk fel!

- Bankkártyás fizetés.Webáruházunkban gyorsan kényelmesen és biztonságosan fizethet arra alkalmas bankkártyával. Internetes fizetéshez a BORGUN bankkártya elfogadó rendszerét használjuk.
A vásárló részére plussz költségek nincsenek.

- Előre utalás vagy bankban számlára való befizetés.A visszaigazoló email megérkezése után a vállalkozás számlaszámára át kell utalni vagy pedig az ország bármely ERSTE bankjába a vállalkozás számlaszámára be kell fizetni a végösszeget (termékár+szállítási ár).
Kizárólag a pénz megérkezése után adjuk fel (postázzuk) csomagját.

Nem tudok pénzt utalni, a termék átvételekor akarok fizetni mit kell tennem?

A megrendelés második lépéseben az "Utánvétel" fizetési módot válassza.

Alapesetben a webáruház a legolcsóbb fizetési módot ajánlja fel.Ha nem változtat rajta akkor az alapbeállítás marad és előre kell utalni a pénzt.

Miért kell a pénzt előre utalnom?

Több oka is lehet:

  - Ha ezt a fizetési módot választotta.Ha mégsem tud előre utalni vagy meggondolta magát akkor nyugodtan keressen emailben vagy telefonon és megváltoztatjuk rendelését.

  - Egyedi készítésű terméket vásárolt vagy egyedi készítésű termék van a vásárolt termékek közt.

  - Valamilyen tartozása van a webáruház felé.Ezek a vásárlók kizárólag előreutalással, bankban történő befizetéssel vagy a webáruházban arra alkalmas bankkártyával fizethetnek.

Előreutalásnál hová kell utalnom?

A megrendelés leadása után egy visszaigazoló emailben minden szükséges információt elküldünk.Kizárólag a pénz megérkezése után postázzuk a megrendelését.

Ha egy hétig nem érkezik utalás akkor megrendelését automatikusan töröljük.

Utávétes fizetésnél miért számolnak fel plussz költséget!

A fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget nem mi kérjük, hanem a szállító partnerünk a Magyar Posta.

A készpénz kezelése nagyon sokba kerül (készpénz beszedése, szállítása, szortírozása, szűrése, elszámolása, kifizetése, stb.).Magyarországon az összes szállító cég felszámol ilyen költséget csak lehet, hogy más webáruházakban ezt nem jelzik külön mert be van építve a szállítási költségbe és mindenki egységesen fizet.Nálunk lehetőség van rá, hogy ne kelljen ezt a plussz költséget fizetnie.

Ha nem akar ilyen jellegű plussz költséget akkor fizessen az áruházunkba bankkártyával; utaljon előre vagy bankban fizesse be webáruházunk számlájára a rendelésének végösszegét.Ezek a fizetési módok Önnek nem okoznak plussz költséget részünkről.

Átvételkor hogyan fizethetek?

Az utánvétes rendeléseket készpénzzel vagy bankkártyával fizethei ki a csomag átvételekor.
Természetesen ha a webáruházban már bankkártyával fizetett vagy előre utalt akkor a csomag átvételekor fizetni már nem kell. 

Bankkártyás fizetés előnyei

- Gyors és egyszerű (sokkal gyorsabb a készpénzfizetésnél, nem kell magunknál sokféle címletű pénzt tartani és nem kell számolgatni).

- Olcsó (bankkártyás fizetésnél webáruházunkba a vásárlónak nincsenek plussz költségei mint pl. az utánvétes fizetésnél).

- Átlátható (a banktól kapott értesítéseken és kivonatokon pontosan nyomon tudja követni költekezéseit viszont ha készpénzzel vásárol akkor a blokkokat nem mindig teszi el).

- Biztonságosabb (nem kell magunknál pénzt tartani és elkerülhető, hogy rosszul adjanak vissza).

- Higiénikusabb (a készpénz felületén ki tudja milyen kórokozók vannak).

 

Bankkártyás fizetés hol lehetséges?

- Webáruházunkba vásárláskor („Bankkártyás fizetés”-i módot kell választani).

- Futárnál átvételkor (vásárlásnál „Utánvétel” fizetési módot kell választani).

 

Bármilyen bankkártyával tudok fizetni?

- Webáruházunkba kizárólag arra alkalmas (internetes fizetésre) és érvényes bankkártyával.

- Futárnál szinte bármilyen érvényes bankkártyával lehetséges a fizetés.

 

Milyen bankkártya alkalmas internetes fizetésre?

Minden olyan VISA Mastercard Maestro kártya, mely a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek internetes fizetésre, továbbá a kifejezetten internetes használatra rendeltetett webkártyák.Kártyájáról információt a számlavezető bankjánál kaphat.

 

Bankkártyás fizetés menete

A webáruházban a rendelés második lépésében (rendelés menete részletesen) a "Bankkártyás fizetés"-t kiválasztva tovább kell lépnie és a rendeléshez megadott adatokat ellenőrizve a "Megrendelés elküldése" gombra klikkelve leadja rendelését.

Ezt követően átkerül a bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol első lépésként meg kell adnia az internetes fizetésre alkalmas kártyaadatokat (kártyaszám, kártyán szereplő név, lejárat (hónap/év), CVC-kód (kártya hátulján található), amennyiben van ilyen a kártyánkon).

A kártyaadatok megadása után a „Fizetés” gombra kattintva elindul a tranzakció.A fizetést követően automatikusan vissza fog térni a webáruház oldalára.

E-mail útján a tranzakció eredményéről minden esetben visszaigazolást kap.

Ha netán sikertelen lenne a fizetés akkor azt már a fizetési oldal jelezni fogja.Iyen esetben a lehetséges teendőkről ide klikkelve olvashat bővebben.

 

Miért nem sikerült a bankkártyás fizetés a webáruházban?

Ennek több oka is lehet.

Kártya jellegű hibák:

- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.

- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.

- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, kártyán levő név, CVC kód) hibásan lettek megadva.

- A kártya lejárt.

 Számla jellegű hibák:

- Nincs fedezet a számláján a tranzakció végrehajtásához.

- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

- A tranzakciók mennyisége meghaladja a kártya vásárlási limitét.

 Kapcsolati jellegű hibák:

- A tranzakció során megszakadt a vonal (internetkimaradás).

- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt.

 Technikai jellegű hibák:

- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.

- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "Vissza” (back), "Újratölt” (reload) vagy a "Frissítés” (refresh) segítségével visszatér a fizetőoldalra akkor tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Sikertelen fizetés esetén vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Ha nem sikerült a bankkártyás fizetés a webáruházban akkor mit tehetek?

 Nem regisztrált vásárló esetében:

Ha szüksége van a megrendelt termékre akkor a következő lehetőségek közül választhat:

- Sikertelen fizetés után ha visszatért a webáruház oldalára akkor megváltoztatja a fizetési módot másmilyen fizetési módra.

- Kérésére megváltoztatjuk a fizetési módot előreutalásos fizetésre.Elküldjük az utaláshoz szükséges információkat.Miután Ön átutalta vagy befizette az ország bármelyik ERSTE fiójkában a számlánkra a végösszeget akkor megrendelését postázzuk.

- Kérésére megváltoztatjuk a fizetési módot utánvételesre.A lehető leghamarabb postázzuk megrendelését és ebben az esetben a csomag átvételekor kell fizetnie.Utánvétes fizetési módnál plussz 200ft fizetéssel kapcsolatos kezelési költséget számítunk fel.

- Kérésére töröljük megrendelését és egy új megrendelés leadása keretében megpróbál újra bankkártyával fizetni.

Amennyiben meggondolta magát és a sikertelen fizetés után mégsem szeretné a megrendelt termék(ek)et akkor kérem, hogy ezt  jelezze és töröljük megrendelését.

Ha sikertelen a bankkártyás fizetés és nem történik utánna semmi akkor három nap után töröljük megrendelését.

 Regisztrált vásárló esetében:

A nem regisztrált vásálók lehetőségein felül:

- Belép az oldalunkon regisztrált profiljába és megpróbál újra fizetni arra alkalmas bankkártyával melyet többször is megpróbálhat.

Szállításról

Melyik a leggyorsabb szállítás?

Az előreutalásos és bankkártyás fizetési módnál garantált 1 munkanap a szálltás.Ilyen fizetési módoknál kizárólag a pénz beérkezése után postázunk!A postázást (postára adást) követő munkanap a rendelését garantáltan megkapja.A házhozszállításos csomagokat megpróbálják kézbesíteni a PostaPontos csomagok pedig a kiválasztott Postán, PostaPonton átvehetők.

Az utánvételes fizetési módnál maximum 2 munkanap a szállítás.

Mikor adják postára a megrendelt terméke(ke)t?

Minden munkanap délelőtt 10 óráig leadott rendeléseket garantáltan postára adjuk még aznap.Természetesen az előreutalásos és bankkártyás fizetésnél a pénznek a webáruház számláján kell lennie ahhoz, hogy postázzuk.
Ha netán valami oknál fogva az aznapi postázás nem lehetséges az a webáruház "Start oldal"-án és a "Kosár oldal" tetején előre jelezve van és erről külön emailben is értesítjük.

Mikor kapom meg a megrendelésemet?

- A webáruházban történő bankkártyás fizetésű és az előre utalásos rendeléseket a postázást követő munkanap.
- Az utánvétes fizetésű rendeléseket a postázást követő két munkanap valamelyikén.

A postázás napján az MPL e-mailt küld Önnek ami tartalmazza a csomagjának a küldeményazonosítóját és erre kattintva (NEM A POSTA LINKJÉRE KELL KATTINTANI HANEM A PBTS200...vagy a PNTS200..... kezdetű azonosítóra) nyomon követheti csomagja útját a Magyar Posta oldalán.Itt látszik, hogy a csomagja hol tart és ebből lehet következtetni, hogy kb. melyik nap érkezik meg.
Az MPL az érkezés/szállítás napján a reggeli órákban SMS-t és/vagy e-mailt küld Önnek.
A PostaPont-os csomag ez után átvehető a házhoz szállításos csomagot a pedig megpróbálják kézbesíteni 8.00-17.00 között. 

 

Ingyenes szállítás lehetséges?

Igen.Bármilyen fizetési módnál ha a vásárlás összege (csak termék díj szállítási költség nélkül) meghaladja a 15000 ft-ot akkor a szállítás ingyenes!

Ha nem szeretne szállítási költséget, de a megrendelése nem haladja meg a 15000 ft-ot, akkor kérdezze meg ismerőseit, barátait szeretnének-e ékszert vásárolni és adják le rendelésüket közösen, így a szállításért nem kell fizetniük!

Milyen szállítási módok lehetségesek?

- PostaPontra való szállítás.Magyar Posta fiókjaiba, MOL töltőállomásokra, COOP üzletekbe vagy Csomagautómatákba kérheti a csomag kiszállítását.Az Ön által kiválasztott helyen veheti át csomagját az érkezéstől számított 5 munkanapon belül.Csomag megérkezéséről SMS-ben vagy emailben értesítést kap.
Csomagautomatára rendelt áru díját átvételkor bankkártyával tudja rendezni az automatánál.
Szállító: az MPL - a Magyar Posta Logisztikai Üzletága

- Házhoz futárral.Ha kell az MPL házhoz visszi csomagjait, Önnek ki sem kell mozdulnia otthonról.Az MPL munkanapokon 8-17 óráig próbálja meg kézbesíteni csomagját a megadott címre.
Sikertelen kézbesítés esetén a csomagját az érkezéstől számított 5 munkanapon belül veheti át a helyi postán.
Hétvégi vagy konkrét időpontra való kézbesítésre nincs lehetőség.
Szállító: az MPL - a Magyar Posta Logisztikai Üzletága

Mennyibe kerül a szállítás?

PostaPontra (Postákon maradóra, COOP üzletekbe, MOL üzemanyag kutakra): 890ft

Házhoz futárral (MPL futárral): 990ft

Ha a vásárlás összege (csak termék díj szállítási költség nélkül) meghaladja a 15000 ft-ot akkor a szállítás ingyenes!

Előreutalásnál, bankban számlára való befizetésnél, a webáruházban bankkártyával való fizetésnél részünkről semmilyen plussz költség nem terheli.

Utánvétes fizetési módnál minden esetben 200ft szállítással kalpcsolatos kezelési költésget számítunk fel.

Ha több terméket rendelek akkor a szállítási ár is több?

Nem.Több termék rendelése esetén is csak egy szállítási költséget kell fizetni.

Mi van ha rendelésemet nem tudom átvenni a futártól mert sűrgősen dolgom akadt és el kell mennem otthonról?

Ha netán sikertelen lenne a kézbesítés akkor  a futár értesítést hagy és csomagját a helyi postán öt munkanapig átveheti az érkezéstől számítva.

Nyomon tudom követni a csomagom útját?

Igen.A csomgaja feladása után emailben kap egy küldeményazonosítót és erre kattintva (NEM A POSTA LINKJÉRE KELL KATTINTANI HANEM A PBTS200...vagy a PNTS200..... kezdetű azonosítóra) nyomon követheti csomagja útját a Magyar Posta oldalán.Itt látszik, hogy a csomagja hol tart és ebből lehet következtetni, hogy kb. melyik nap kézbesítik.

Mikor vehetem át csomagomat PostaPonton?

SMS-ben és/vagy emailben kap értesítést ha a csomagja megérkezett és átvehető.Az SMS-ben és/vagy emailben van a csomag azonosítója melyre átvételkor szüksége van.

Meghatározott időre vagy időintervallumba (délelőttre, délutánra) való szállítás lehetséges?

Nem.Az, hogy mikor kézbesítik az a helyi MPL-es futártól (postásautó) függ.Függ a futár csomagjainak számától, az útvonalától, stb..Ez minden nap változik és munkaidőben a nap bármely órájában kézbesíthetik.Telefonon a helyi postától lehet felvilágosítást kérni a várható kézbesítési időintervallumról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lap tetejére

Webáruház készítés